Birdie – Retourbeleid
Retouren
We bieden je graag de mogelijkheid om producten die via onze online shop zijn gekocht binnen 30 dagen na aankoop te retourneren, mits ze in herverkoopbare staat zijn. Je ontvangt dan een volledige terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode.
Birdie accepteert retouren als aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
- Het product moet functioneren en zich in de originele verpakking bevinden.
- Als de oorspronkelijke bestelling een cadeau of bonus bevatte, moet dit ook worden geretourneerd (tenzij anders vermeld). Als dit niet mogelijk is of het cadeau/bonus niet in herverkoopbare staat is, wordt de waarde daarvan in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
- Bij bundelaanbiedingen moet de complete bundel worden geretourneerd. Als onderdelen ontbreken, wordt de waarde daarvan verrekend met de terugbetaling.
- Gekregen als cadeau?
Was de bestelling als cadeau gemarkeerd en direct naar jou verzonden? Dan ontvang je een vervangend Birdie-product in dezelfde kleur en uitvoering.
Was de bestelling niet als cadeau gemarkeerd, of is deze eerst naar de koper verzonden? Dan wordt de terugbetaling aan de koper gedaan (de koper komt dan te weten dat er een retour is gedaan).
Wil je een retour aanvragen? Stuur dan een e-mail naar hello@birdie.com met als onderwerp “Return Authorization Request”. Vermeld daarin:
- Naam
- E-mailadres
- Ordernummer
- Aankoopdatum
- Reden van retour
Je ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie. Als je in aanmerking komt voor een retour, sturen wij je een retourautorisatienummer (RA#) en de verdere instructies.
Verzending
Het retouradres ontvang je per e-mail samen met je retourautorisatie.
- De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.
- De levertijd van retouren kan variëren afhankelijk van de vervoerder.
- Wij kunnen niet garanderen dat een retourzending zonder tracking altijd wordt ontvangen.
Terugbetalingen
Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd dat deze in herverkoopbare staat is, verwerken we je terugbetaling. Houd rekening met een verwerkingstijd van 2-3 werkdagen voordat de terugbetaling zichtbaar is op je rekening.
Is je retour volgens de tracking afgeleverd, maar heb je nog geen terugbetaling ontvangen? Stuur dan een e-mail naar hello@birdie.com met als onderwerp “Waiting on Refund” en vermeld:
- Naam
- E-mailadres
- RA#
- Ordernummer
- Aankoopdatum
Heb je per ongeluk het verkeerde artikel ontvangen? Geen zorgen, we lossen het op. Stuur een e-mail naar hello@birdie.com met als onderwerp “Received Incorrect Order” en vermeld je gegevens (Naam, E-mailadres, Ordernummer, Aankoopdatum). Je ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie met een RA# en instructies.